Publicerat Juni 2, 201213 yr Hej Är det någon där ute som känner till seriösa kennlar, som säljer färdiga jakthundar ? Speciellt för klövvilt.
Publicerat Juni 2, 201213 yr Nej det vet jag inte men om du hade frågat om en "färdig" apportör skulle jag svarat ca 50 000 kr
Publicerat Juni 2, 201213 yr Tror jag vet ett ställe där man kan lämna in valpen t o jagas in eller något i den stilen...kan kolla upp det!
Publicerat Juni 2, 201213 yr Nej det vet jag inte men om du hade frågat om en "färdig" apportör skulle jag svarat ca 50 000 kr Oj då är det bättre och ha en spring schas ..nä men o träna upp en egen
Publicerat Juni 4, 201213 yr Vad är det för typ av hund du är ute efter. Drivande, kortdrivande ställande någon speciell ras...???
Publicerat Juni 5, 201213 yr Författare Vad är det för typ av hund du är ute efter. Drivande, kortdrivande ställande någon speciell ras...??? Hej En allround hund såsom TJT eller Watchel. Allt gott
Publicerat Juni 5, 201213 yr Hej En allround hund såsom TJT eller Watchel. Allt gott Är inte allt för sällan kennlar har någe på lager, du får sonika ringa runt tilld dessa och sondera terrängen. Men räkna med en annan prislapp, har själv bara lite koll på vorsteh och där får du nog pynta 20-25000:- för en grundtränad unghund.Kan oxå vara värt att kolla lite omplaceringar på jägarförbundets annonser, men man ska vara noga med VARFÖR omplaceringen sker.
Publicerat Juni 6, 201213 yr http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/38244-injagad-laika-t-salu/page__pid__624052#entry624052 Tråd om tips till denna tråd...