Publicerat Juni 3, 201213 yr Har en tracker G400 men jag får inte in hunden på den. Kompisar som har tracker får in dem men inte jag. När jag pejlar så visar han att hunden är typ 70 mil utanför elfenbenskusten. Någon som vet vad jag ska göra?
Publicerat Juni 4, 201213 yr Det verkar vara telefonen eller programvaran i telefonen som det är fel på eftersom halsbandet ger korrekt position till kompisens telefon. Kan du inte få position på varken live eller med sms? Du kanske skulle prova att uppdatera programvaran, jag har v2.59.00 kan tro att det är den senaste versionen. Gå in på www.trackerhunter.se/download/ i telefonens webbläsare och ladda ner den versionen som du har abonemang på och som passar till din telefon mvh rine
Publicerat Juni 4, 201213 yr Det verkar vara telefonen eller programvaran i telefonen som det är fel på eftersom halsbandet ger korrekt position till kompisens telefon. Kan du inte få position på varken live eller med sms? Du kanske skulle prova att uppdatera programvaran, jag har v2.59.00 kan tro att det är den senaste versionen. Gå in på www.trackerhunter.se/download/ i telefonens webbläsare och ladda ner den versionen som du har abonemang på och som passar till din telefon mvh rine 3.08.00 är den senaste verisionen .. då jag laddade ner min senaste så var det 3.05
Publicerat Juni 4, 201213 yr 3.08.00 är den senaste verisionen .. då jag laddade ner min senaste så var det 3.05 Om man har Tracker Hunter 3 så är det den senaste, jag har TH 2. mvh rine
Publicerat Juni 4, 201213 yr vart lika för mig i höstas oxå, jag tog bort enheten å lade till den igen så funkade det sedan.