Publicerat Juni 6, 201213 yr finns tidigare trådar om detta. Använd sökfunktionen. Bellman o flint halsband, Mammut handenhet. Kostar mucho men är värt det!
Publicerat Juni 9, 201213 yr Kolla http://www.grytjakt.com/?Utrustning:Analoga_grytpejlar så finns lite som berättar om den hittills värsta tills pris och kvalitet..
Publicerat Juni 11, 201213 yr Författare Jag hatar egentligen allt elektroniska prylar som ska vare med ut på jakt, men grytpejl kanskje är att föredra? Jag har aldri hatt terrier förr.
Publicerat Juni 11, 201213 yr Det finns ju de som jagar utan men jag tror det är jävligt få idag. Det är en billig livförsäkring för hunden och skall man gräva så är det nog snart ett måste för att veta vart hunden befinner sig.
Publicerat Juni 11, 201213 yr Författare Ja jag ser just det där med försäkringen så att säga. Här omkring så är väldigt mycket stengryt, så spaden kommer inte fram så ofta(nått jag hoppas på att släppa mest möjligt):-) Blir nog at kolla efter en i alla fall.