Publicerat Juni 9, 201214 yr Hej! Måste införskaffa bättre bössa! Någon som har koll på mx4? Verkar inte vara så stora skillnader mot mx8? Hur står sig ceasar guirini impact sporting nypris 29.000:- mot mx4? Då räknat mot en välanvänd mx4. Känner absolut inger för beretta så de lämnar jag därhän! Tacksam för svar!
Publicerat Juni 18, 201214 yr F1 mot en hottad Fiat, tja det är nog som så att flertalet här inne vill spara dina känslor och intellekt, för egen del ser jag inget utrymme att jämföra vapnen på, annat än att de smäller när man trycket på avtryckaren. /Christian
Publicerat Juni 19, 201214 yr Författare Christian, du är kunnig och kan din sak, helt klart! Jag väntar mig dock mer av en sådan person än dina vad dina svar visar, jag väntar mig ett trevligt bemötande och åsikter som inte antyder mot brister i mina förmågor eller kroppsliga egenskaper. Bättre kan du!
Publicerat Juni 19, 201214 yr ........ Bättre kan du! Ja, det kan han. Men i sak håller jag nog med honom - det är liksom ingen meningsfull jämförelse att göra.... Vad är skillnaden mellan en Fiat Uno och en Ferrari Testarosa? Man kan vända den frågan till - vad är det som är lika mellan en Fiat Uno och en Ferrari Testarosa? /T
Publicerat Juni 19, 201214 yr Christian, du är kunnig och kan din sak, helt klart! Jag väntar mig dock mer av en sådan person än dina vad dina svar visar, jag väntar mig ett trevligt bemötande och åsikter som inte antyder mot brister i mina förmågor eller kroppsliga egenskaper. Bättre kan du! ?- Jag var väl otroligt vänlig, jag ville spara dig en mer utförlig sanning och det gör jag fortsättningsvis, din person och dina egenskaper är såvitt mig anbelangar helt oförvitliga och jag kommer inte att antasta dem, varken verbalt eller i skriven text. Faktum kvarstår, din jämförelse är ingen jämförelse och det har andra också påpekat. /Christian