Publicerat Juni 18, 201214 yr Har ruttnat lite på priset på Oryx. Någon som vet bra alternativ till en 6,5x55? Sneglat lite på Sako Gamehead, är den något att hänga i julgran?
Publicerat Juni 18, 201214 yr Allt du träffar rätt dör, jag tror mig minnas någon form av paket pris med 2x20 övningsplugg och en 20 ask med Mega från Laupa som en del handlare kör just nu, du får kolla upp det. /Christian
Publicerat Juni 18, 201214 yr Författare Tack, ska hämta bössan hos smeden imorgon, svänger förbi och köper en ask och ser hur bössan hanterar dem
Publicerat Juni 18, 201214 yr Jag har skjutit en del med Gamehead. Upplevde den som ganska hård, iaf för min smak. Köp dig lite krut och 140 grs Hornady SST, sen åker du till nån med laddgrejer och klämmer ihop lite godis för typ cirkus 6 spänn smällen. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2
Publicerat Juni 18, 201214 yr Allt du träffar rätt dör, jag tror mig minnas någon form av paket pris med 2x20 övningsplugg och en 20 ask med Mega från Laupa som en del handlare kör just nu, du får kolla upp det. /Christian stämmer bra, vet att staffans här hemma kör med det erbjudandet, 695 kr för .308 och 30-06, 730 tror jag det var för 6,5x55