Publicerat Juni 19, 201214 yr Bror min har en blandrasstövare valp.. född samtidigt med mina. Är väl beagel, smålandsstövare och lite annat i modern och fadern är plott... Blev en valp och det passade bror bra för han ville bara ha en valp själv. Häromdagen så va han ute på tomten med valpen de gick en bit på grusvägen. Bror kände att det rann till och ställde sig att tömma blåsan i vägkanten. Valpskrället sprang förbi och kom givetvis i vägen... Skit samma tänkte bror, får väl skölja av valpen när vi kommer in.. När han så skulle till att gå hem igen så runt kröken kommer en barnfamilj gåendes. Innan han hinner säga mer än hej så överväldigas ungarna av den söte lille valpen som springer fram och kidsen klappar och gullar givetvis med den.. -Nä men oj va blöt valpen är.... säger de glatt... Eh.... Ja va säger man...
Publicerat Juni 19, 201214 yr Bror min har en blandrasstövare valp.. född samtidigt med mina. Är väl beagel, smålandsstövare och lite annat i modern och fadern är plott... Blev en valp och det passade bror bra för han ville bara ha en valp själv. Häromdagen så va han ute på tomten med valpen de gick en bit på grusvägen. Bror kände att det rann till och ställde sig att tömma blåsan i vägkanten. Valpskrället sprang förbi och kom givetvis i vägen... Skit samma tänkte bror, får väl skölja av valpen när vi kommer in.. När han så skulle till att gå hem igen så runt kröken kommer en barnfamilj gåendes. Innan han hinner säga mer än hej så överväldigas ungarna av den söte lille valpen som springer fram och kidsen klappar och gullar givetvis med den.. -Nä men oj va blöt valpen är.... säger de glatt... Eh.... Ja va säger man... Kan inte annat än skratta hehe
Publicerat Juni 19, 201214 yr Gjorde samma sak med min vorsteh när han var liten. Det kom inga barn längs promenaden, dock så har jag dåligt närminne så det blev sambon som återupptäckte det. I soffan. -- Mats
Publicerat Juni 19, 201214 yr Va beredd på att det skulle komma något hämskt slut som det bruka göra när du skriver här Typ att det kom en stor rottwailer med familjen och bet ihjäl den för den luktade piss, tur att den inte gjorde det
Publicerat Juni 19, 201214 yr Författare Allt är sig likt. Vilken av bröderna var det? Passlimmet? Jo... fast han är väl mer antipasslim... Bara iden att para hans lille tik med en dubbelt så hög plott va rent idiotiskt..... Tikstackarn va helt nerkletad.. jag trodde aldrig det skulle gå men tydligen lyckades en liten rackare krypa in på rätt ställe.... Valpen har bara halv svans.. är väl en smålandsstövar gen som slått igenom.