Publicerat Juni 22, 201214 yr Är det nån som har jagar/at älg med hammerhead 9,3x62 18,5 gr hur är den i jämnförelse med övriga tex oryx., vulkan .. tex ,, sårkanal etc
Publicerat Juni 23, 201214 yr Jag använder den och är jävligt nöjd. Har bara skjutit 5 älgar och runt 15 grisar med den, men det har funkat bra. Sen är väl inte jag en sådan som går och kollar sårkanaler och skotteffekter, har nog inte varit med och tagit vara på mer än ett par av grisarna för övrigt. Men det jag sett på älgarna har väl varit fullt normalt, kan inte se någon skillnad mot oryx som jag använde tidigare.
Publicerat Juni 23, 201214 yr Författare Jag använder den och är jävligt nöjd. Har bara skjutit 5 älgar och runt 15 grisar med den, men det har funkat bra. Sen är väl inte jag en sådan som går och kollar sårkanaler och skotteffekter, har nog inte varit med och tagit vara på mer än ett par av grisarna för övrigt. Men det jag sett på älgarna har väl varit fullt normalt, kan inte se någon skillnad mot oryx som jag använde tidigare. ok tack jag sköt en älgkalv med en inatt och det såg bra ut. jag får köpa dom för bra pris därför jag undra
Publicerat Juni 23, 201214 yr Kanonkula enl mig. Aldrig haft något problem med den mer än om den missar målet ....=)....(jo det har hänt någon enstaka gång...) VÄGRAR betala dubbelt bara för det står Norma på paketen......
Publicerat Juni 23, 201214 yr Tror mbbohman körde rätt mycket med den tidigare i sin Sako 9,3.../Må Jäpp, va helnöjd med den. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2