Publicerat Juni 24, 201213 yr Hej på er alla. Sitter och funderar på en slags åtelbelysning. Detta kanske används sedan innan, men härom dagen så slog det mig att köpa solcellslampor, sådana man sticker ner i marken. Köpa tre sådana och fästa dem runt det tjärade trädet. Det borde lysa svagt men troligtvis tillräckligt, och dom laddas under dagen. Detta borde också gå som fast belysning. Finns det någon som har testat detta eller har någon annan åsikt om detta? //Z73
Publicerat Juni 24, 201213 yr Hej på er alla. Sitter och funderar på en slags åtelbelysning. Detta kanske används sedan innan, men härom dagen så slog det mig att köpa solcellslampor, sådana man sticker ner i marken. Köpa tre sådana och fästa dem runt det tjärade trädet. Det borde lysa svagt men troligtvis tillräckligt, och dom laddas under dagen. Detta borde också gå som fast belysning. Finns det någon som har testat detta eller har någon annan åsikt om detta? //Z73 Jag har testat det redan och det funkade inta alls hos oss.Grisarna hade sönder dom direkt vart jag än placerade dom och inte var det tillräckligt med ljus i dom heller.Läs tråden om åtelbelysning så får du bättre tips.