Publicerat Juni 26, 201213 yr Hej Åker upp till Stockholm en sväng i helgen med frun och yngsta dottern. Har lite planer med familjen, skickar dom att shoppa samt sommarkrysset på Gröna lund detta är lördagen och jag följer inte med. Så en fika eller öl är jag tillgänglig för om någon är sugen på lördag. Lasse
Publicerat Juni 26, 201213 yr Eeeeehhhhh??? Fika..? Nu fattar jag ingenting om jag ska vara ärlig Har du slagit i hövvet ordentligt eller är det bara ditt småländska ursprung som stökar till det igen?
Publicerat Juni 26, 201213 yr Författare var håller du hus någonstans på lördagen då???? Troligen på en ölpub.
Publicerat Juni 26, 201213 yr Författare Eeeeehhhhh??? Fika..? Nu fattar jag ingenting om jag ska vara ärlig Har du slagit i hövvet ordentligt eller är det bara ditt småländska ursprung som stökar till det igen? Fel av mig Lasse
Publicerat Juni 26, 201213 yr en ölpub hade jag också kunnat räkna ut....ska du inte med in på grönan och sitta på tyrol och dricka öl....
Publicerat Juni 26, 201213 yr Författare ..ska du inte med in på grönan och sitta på tyrol och dricka öl.... Knappast. Lasse
Publicerat Juni 26, 201213 yr Knappast. Lasse väntade mig det svaret......det finns mycket bättre ställen än det....