Publicerat Juni 28, 201213 yr Den 14 juni fick vi akut avliva våran Zeb då han fått en tumör i magsäcken som spärrade vägen så inget kunde passera förbi. Det kom som en chock då han inte visat minsta lilla tillstymmelse till att må dåligt innan. Nu får han iaf jaga hela dagarna, min lilla sötnäbb...
Publicerat Juni 28, 201213 yr Beklagar sorgen Annis! Jag hoppas att ni hittar någon ny valp som får ta hans plats i fortsättningen.
Publicerat Juni 28, 201213 yr Jätteledsamt... I sammanhanget låter det väl krasst men det finns bara en riktigt bra medicin mot sorgen: en ny valp!
Publicerat Juni 28, 201213 yr Författare Tack! Zeb var en så speciell hund så ingen kommer någonsin att kunna ta plats, men lite tröst är ju de andra... Det är nog tur att jag har dem för annats hade nog allt känts mycket värre... Vårat senaste tillskott, lilla Kila är ju bara 14 veckor så hon hann ju precis lära känna Zebbisen...
Publicerat Juni 28, 201213 yr Riktigt tråkigt att läsa. Skönt att det upptäcktes i tid och det blev ett värdig avslut på jakten i "jordelivet".
Publicerat Juli 10, 201213 yr Författare beklagar hur gammal? Han blev på dagen 8 år och 5 månader.. Hade räknat med att få ha kvar honom några år till iaf...