Publicerat Juni 28, 201213 yr Har köpt en ovanstående bössa, osedd och oprövad. Men hoppas den ska fungera. Någon som vet mer om dessa än jag?
Publicerat Juni 28, 201213 yr jag har en fastpro å det är en trevlig bössa. dom gånger den krånglat har det varit pga bristande vapenvård... kan lätt bli endel grus i grejorna då man pysslar med grytjakt
Publicerat Juni 28, 201213 yr Författare Det kan jag tro. Jag ska nog jaga fågel å hare kanske nån räv å rå. Men i övrigt så tycker du den fungerar? Måste erkänna att det känns lite dumt att köpa en bössa jag inte ens provat att hålla i händerna. Men jag tyckte att det var ett hyffsat pris. Den lokale handlaren hade bara automater av konstiga märken, för de pengarna . Bara den fungerar så är jag nöjd. Det är min första automat, ska bli roligt att testa den. Bara man får den.
Publicerat Juni 29, 201213 yr Då hade jag lagt till knappa 2000:- till en Beretta Outlander, men det är ju jag det.