Publicerat Juni 30, 201213 yr jag har gjort en beställning från sinqlair men inte fått några grejor efter ett tag så såg jag att min order är stoppad det står att den " IS BEING HELD " vad menas med det? är det nån fler som råkat ut för det // Nille
Publicerat Juli 4, 201213 yr Författare ni kan aldrig gissa varför dom inte skickade min order? det var att dom inte fick skicka Butler Creek lins skydet som jag beställt utanför usa. så här skrev dom till mig. .We are not allowed to send you the 749-001-592 Butler Creek scope cap at this time. usa jag säger då det usa ...
Publicerat Juli 4, 201213 yr Författare ja det är otroligt att dom inte får sälja en plast bit utanför usa...
Publicerat Juli 4, 201213 yr ja det är otroligt att dom inte får sälja en plast bit utanför usa... Den skall ju sättas på ett kikarsikte och alla vet väl att det bara är terrorister som håller på med sådant utanför USA? Solklart.