Publicerat Juni 9, 200620 yr Är det någon som har provat dessa el. hört talats om dom? http://www.siktx.com/bruksanvisning.php
Publicerat Juni 15, 200620 yr Har inte provat dom men undrar vad man ska med dom till. Rikta in på 20-30m ja å sen ??? ??? ??? Det måste vara mycket bättre att göra på det traditionella sättet, att lägga studsaren i ett ordentligt stöd, plocka ut slutstycket och grovrikta genom pipan. Nä, tror inte alls på den där laserpatronen. Hade mycket hellre satsat på ett riktigt grovinställningsinstrument (bore sight) i så fall. Då kan man ju även ha samma instrument till samtliga kalibrar.
Publicerat Juni 20, 200620 yr Jag har köpt en till min 30-06. Köpte den på Tullgarn´s jaktmässa för 499.- Har inte hunnit provat den ännu. Men tänkte framför all använda den för att kontrollera siktet efter transport till jaktmarken. Det är skönt att inte behöva klämma av ett skott för att känna sig säker. Jag tar ofta bort kikarsiktet när jag transporterar bössan eller ställer in den i vapenskåpet. Borde fungera ypperligt bara man vet hur bössan träffar i förhållande till laserpricken : /Svinhagen