Publicerat Juli 6, 201213 yr Är i köpartagen på en beretta 300 outlander! Finns det några synpunkter på denna halvautomat??
Publicerat Juli 6, 201213 yr Provskjöt den på Tullgarn kändes precis som min 391. Gillade den skarpt sen om dem håller får framtiden utvisa? Men en av de bättre bössorna i den prisklassen är de, Tycker jag personligen. Annars är de beganat som gäller Benelli eller Beretta. S.
Publicerat Juli 9, 201213 yr Va bra att denna tråd kom upp för jag undrade precis detsamma när jag sprang på den häromdagen!
Publicerat Augusti 9, 201213 yr Jag pratade med en som köpt och: Det följer enbart med 1 choke!!! Jäkligt skumt men de kollade flera nya ouppackade paket o de finns bara med en enda choke!
Publicerat Augusti 9, 201213 yr Vet ni när syntetstocken kommer finnas i handeln?När jag var i butiken hade de en i trä och en syntet. Beställde den förstnämndaSkickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2