Publicerat Juli 11, 201214 yr jag och en bekant ska till stockholm i morn. vi ska gå till walter borg å andra vapen butiker . å självklart gå på nån pub å dricka lite kall öl. är det någon om är sugen på att hänga på ? det skulle vara roligt att få träffa folk från forumet..
Publicerat Juli 11, 201214 yr jag och en bekant ska till stockholm i morn. vi ska gå till walter borg å andra vapen butiker . å självklart gå på nån pub å dricka lite kall öl. är det någon om är sugen på att hänga på ? det skulle vara roligt att få träffa folk från forumet.. Sitter Stockholm själv i stockholm kan ta en öl eller lite vapen handlar besök imorgon. Bestäm plats så kan vi möjligen träffas eller PM. Lasse
Publicerat Juli 11, 201214 yr Författare vi kommer till stan vid 11 tiden med ekerö linjen buss till buss centalen . tänkte börja dagen med en öl där..
Publicerat Juli 11, 201214 yr Vi kan lösa det får se när jag kan komma in till stan så hörs vi du har mitt mobil nr på PM. Finns mycket trevliga pubar i området runt Walter Borg. Sen är det alltid trevligt att få lite ansikten på forumfolk. Lasse
Publicerat Juli 12, 201214 yr Hmmm... Om man skulle låta gamla mamma vara barnvakt i kväll, och ta en tur till stan... Raportera gärna här när o var ni hamnar, så kanske Jeepen brummar till utanför krogen...
Publicerat Juli 12, 201214 yr Tyvärr ingen kvälls öl har lämmnat Åläningarna på Cityterminalen för återfärd till Åland. Sitter själv i Mariehäll med en öl. Alltid lika trevligt att träffa forumfolk och få ett ansikte till nicknamnet. Lasse
Publicerat Juli 13, 201214 yr Författare tack L-B för en trevlig dag i stockholm. det var roligt att träffa nytt folk. å många goda öl vart det....