Publicerat Juli 12, 201213 yr Har nu sett Robert Salomonssons film Jakt för livet. Otroligt fin och spännande film som handlar om jakt på björn&lo. Rekomenderas starkt!
Publicerat Juli 12, 201213 yr Det ända dåliga Me filmen är att man blir så jäkla jaktsugen :-) skämt å sido. Grym film.
Publicerat Juli 14, 201213 yr Väntar på min kopia än.. Gyttorp Finland(försäljare här hemma) e inte så snabba i knyckarna
Publicerat Juli 14, 201213 yr köpte den på Hk..Helt ok! Bland dom bästa som finns att få tag på och inge snack,bara jakt
Publicerat Juli 15, 201213 yr köpte min på Tullgarn, och bland dom bässta ja sätt, lite snack o bra med jakt, fick reda på att de var 2 st filmer till på gång.
Publicerat Juli 15, 201213 yr Författare Såg den ikväll igen. Fint söndsgasmys med en kall öl som tillbehör . Bra jaktfilm där man även får förklaring på varför han gör som han gör. Sen att de är klipp från min egen by gör ju inte saken sämre
Publicerat Juli 17, 201213 yr Har sett trailern och den ser riktigt bra ut! Någon som sett rovdjursjakt med niklas friberg? Den är riktigt bra!!!
Publicerat Juli 17, 201213 yr Nu har jag tittat igenom den. Jävligt bra gjord, mycke jakt & duktiga hundar, så skall det vara !
Publicerat Augusti 14, 201213 yr Just ja lånade den av polarn, nu slår jag på den å äter min älggryta som precis blev klar:)