Publicerat Juli 13, 201213 yr Har ganska gott om grävling så om nå'n är sugen att komma å träna sin hund är det bara att höra av sig... Ja, ställer hunden nå'n gris så dör väl den också kan jag tro!
Publicerat Juli 13, 201213 yr Författare Kom på... Tråden är kanske i helt fel area! Nåja, det finns väl nå'n mod som kan flytta den i så fall!
Publicerat Juli 13, 201213 yr Jag har en Vorsterh som vill bli grävlingshund, vet inte hur han reagerar på vildsvin men det är väl inte fel om han skulle få för sig att jaga dom också då jag har nya marker med vildsvin på. Jag skickar dig ett PM.
Publicerat Juli 13, 201213 yr har en laika/karelare som vill både bli vildsvins samt grävlings hund, är skjutet 1 grävling tidigare för han
Publicerat Juli 13, 201213 yr Behov av en skytt bara så höjts till...har en jycke med då bara till spår...
Publicerat Juli 13, 201213 yr skytt till gris kan vara behov, men till grävling är nästan överflöd, gör hunden rätt så brukar de ta stopp rätt fort.
Publicerat Juli 13, 201213 yr Kanske man får komma med och kika av intresse bara? Tar ju inte jättelänge över pölen.. Och eventuellt har jag intresserad kamrat med terrier..
Publicerat Juli 13, 201213 yr klart Himmo, ta med Terriern o far Eckerö tar 4 timmar max , du kan ju få försöka fixa nå sjubb jakt åt mig/oss om du vill vi är 3 st som kommer över i oktober. men var berädd,ligger hundarna på på mårdhundarna är de risk att dom kommer åka på stryk av grävlingarna,
Publicerat Juli 14, 201213 yr Kan inte vara lätt att va grimbart i dessa dagar, hård konkurrens om jakten på dom
Publicerat Juli 14, 201213 yr Jag kan vika över med min vita nån kvällning :-) Sent from my Storno 940 using Nmt 450