Publicerat Juli 13, 201214 yr Eller ny å ny, har legat hos handlar´n dryga året. Men då min egen 243:a behagade ha 1-12 i twist så passade det bra att den här vart kvar. Blir nu en 6XC av Sako´n istället. 1-10 är det på den kan jag tillägga. Vad säger grevskapet om piplängd? Hade tänkt köra den 60 cm och kröna med en gänga för ev dämparmontage i framtiden. Vad säger XC-folket om den lösningen?
Publicerat Juli 13, 201214 yr Eller ny å ny, har legat hos handlar´n dryga året. Men då min egen 243:a behagade ha 1-12 i twist så passade det bra att den här vart kvar. Blir nu en 6XC av Sako´n istället. 1-10 är det på den kan jag tillägga. Vad säger grevskapet om piplängd? Hade tänkt köra den 60 cm och kröna med en gänga för ev dämparmontage i framtiden. Vad säger XC-folket om den lösningen? Tjena Mats 60cm blir nog bra på en jaktbössa, jag har det på min med. kortare än så då blir det mycket elda för kråkorna. Mvh jocke