Publicerat Juni 10, 200619 yr hej, jäg är vänsterskytt och ska köpa ny bössa snart. var på säveskjutban idag och höll i en sako 85, riktigt fin och smidig bössa. det jag undrar är om den kommer i vänsterutförande och hur mkt den väger och vad den kommer att kosta? MVH / Osseos
Publicerat Juni 10, 200619 yr hej,jäg är vänsterskytt och ska köpa ny bössa snart. var på säveskjutban idag och höll i en sako 85, riktigt fin och smidig bössa. det jag undrar är om den kommer i vänsterutförande och hur mkt den väger och vad den kommer att kosta? MVH / Osseos Här kan Du gå in på en länk och kika på affärer och olika vapentillverkares hemsidor och se på deras sortiment. www.nollkoll.tk Lycka till!
Publicerat Juni 10, 200619 yr Här kan Du gå in på en länk och kika på affärer och olika vapentillverkares hemsidor och se på deras sortiment. www.nollkoll.tkLycka till! tack, men har fortfarnde några funderingar.. kommer den i vänsterutförande? och läste senaste jakt och vapen och där skulle den levereras i ala möjliga kalibrar men inte 30-06? humm ???
Publicerat Juni 10, 200619 yr tack, men har fortfarnde några funderingar.. kommer den i vänsterutförande? och läste senaste jakt och vapen och där skulle den levereras i ala möjliga kalibrar men inte 30-06? humm ??? Det vet jag inte, men mejla till dom och fråga.
Publicerat Juni 13, 200619 yr Prova som sagt att fråga sako men de sa till mig för tre år sedan att T3 skulle komma i vänster med det har den ännu inte gjort. Som vänsterskytt får man tyvär acceptera att vänta lite extra... Som på min benelli M2 då amerikanska marknaden skulle ha hela första årets produktion av vänsterbössor. Lycka till! mvh Dard
Publicerat Juni 13, 200619 yr Maila Sako i Sverige och hör, så ser dom att det finns ett intresse för vänsterbössor, annars lär dom nog inte göra några. sako@sako.se
Publicerat Juni 13, 200619 yr Inte helt säker men såvitt jag fattade så skulle Tikka komma i vänsterutförande nu. Sako 85 lär nog dröja.. Mvh!
Publicerat Juni 13, 200619 yr Inte helt säker men såvitt jag fattade så skulle Tikka komma i vänsterutförande nu. Sako 85 lär nog dröja..Mvh! jo har hört det med.. men vad tycker ni om tikka t3 då? är den lätt ? bra balans? bra precision? MVH / osseos
Publicerat Juni 21, 200619 yr T3 är fin, jag har en i 30-06 som jag är skitnöjd med. iofs så är det en lite SS mne det kan ju inte skilja så mycket mot huntern. min väger 2,8kg+kikare. och har bra ballans och inte så farlig rekyl!