Publicerat Juli 16, 201213 yr Min 2åringa Amstaff Buddha är försvunnen, han försvann när det åskade ca vid 20 tiden i lördagskväll den 14/7 ifrån Mörarp. Senast någon såg honom var vid fotbollsplanen i Mörarp. Han gillar att jaga harar/kaniner så håll ögonen öppna ute på åkrarna. är tacksam för all hjälp jag kan få. Hör av er till mig om ni hittar honom eller ring polisen. Mvh Lina Öster
Publicerat Juli 17, 201213 yr Min 2åringa Amstaff Buddha är försvunnen, han försvann när det åskade ca vid 20 tiden i lördagskväll den 14/7 ifrån Mörarp. Senast någon såg honom var vid fotbollsplanen i Mörarp. Han gillar att jaga harar/kaniner så håll ögonen öppna ute på åkrarna. är tacksam för all hjälp jag kan få. Hör av er till mig om ni hittar honom eller ring polisen. Mvh Lina Öster Inte för att verka taskig nu..men hade du jycken lös eller slet den sig från kopplet? (man skola ha kontroll över sina hundar i dessa tider)..hoppas du hittar den
Publicerat Juli 17, 201213 yr Inte ens den lydigaste hunden i världen lyssnar om den blir rädd och får panik dock.. Hoppas hunden kommer till rätta!
Publicerat Juli 17, 201213 yr Så otroligt härligt att få läsa, det är så sorgligt när hundar kommer bort och inte hem. /Christian
Publicerat Juli 18, 201213 yr Vår byracka till Terrier smet ut i förrgår när frugan öppnade dörren för att ställa ut några blomkrukor. Fattar inte vad det tog åt honom, han brukar alltid sitta en bit in och vänta på att man visar att han får gå ut (och då alltid kopplad). Blir så förbannad när han drar iväg som en kanonkula och slår dövörat till, speciellt som vi tränat mycket på följsamhet. Är precis som att när vi tränar och jag satt honom i jobb med att följa så lyder han. Men när han själv tar initiativet så lyssnar han inte alls. Lyckligtvis har aldrig vår jycke rymt så långt utan han håller sig i närområdet så han är då inte borta många minuter. Måste bara rusa/busa av sig men det är så lagom roligt med trafik runt om knuten. Skönt att er jycke kom tillrätta!
Publicerat Juli 18, 201213 yr En terrier med dålig lydnad?!? Chockerande! -- Mats, som har en tax och därför vet PRECIIIIS vad du menar
Publicerat Juli 18, 201213 yr En terrier med dålig lydnad?!? Chockerande! -- Mats, som har en tax och därför vet PRECIIIIS vad du menar +1 på den. Är själv uppvuxen med egensinniga strävhåriga taxar men hade förhoppning att få pli på min byracka. Vill ju inte va lika "slapphänt" som farsan men det känns som jag åkt dit på det
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.