Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Antenn Garmin Astro dc30

Featured Replies

Publicerat

Ska beställa en reservantenn till mina hundenheter , är dc30 men antennerna till dc40 fungerar visst oxå och är 5 cm längre än till dc30, sen finns det ju kopior som är betydligt längre.

Så är det någon som provat om det blir räckvidsskillnad på dc30 med något av dom alternativen?

Publicerat

Ska beställa en reservantenn till mina hundenheter , är dc30 men antennerna till dc40 fungerar visst oxå och är 5 cm längre än till dc30, sen finns det ju kopior som är betydligt längre.

Så är det någon som provat om det blir räckvidsskillnad på dc30 med något av dom alternativen?

Har beställt hem dessa.

http://www.dusupply.com/dog-tracking/garmin-astro-dog-tracking/astro-antennas/stainless-tuffskin-antenna.html

Dom ligger i tullen som bäst, så får återkomma med egna tester. Men det sägs att det funkar och man får ut mera räckvidd

Publicerat

Jag kör med dc40-antenn på mina dc30 också. Känns som det blir lite bättre räckvidd men det är rätt marginelt. Eller är det inbillning. :unsure:

Publicerat
  • Författare

Har beställt hem dessa.

http://www.dusupply....in-antenna.html

Dom ligger i tullen som bäst, så får återkomma med egna tester. Men det sägs att det funkar och man får ut mera räckvidd

Dom verkar ju bra när man läser infon om dom iaf, återkom gärna när du provat dom :smile:

Publicerat
  • Författare

Jag kör med dc40-antenn på mina dc30 också. Känns som det blir lite bättre räckvidd men det är rätt marginelt. Eller är det inbillning. :unsure:

Är nog inte bara inbillning, garmin hade nog inte gjort en ny antenn till dc40 om det inte skulle va nån skillnad. Men helst skulle man ju vilja öka räckvidden rätt rejält.. -_-