Publicerat Juli 24, 201213 yr Såg nu att racerback har Led Lenser H7 som dagens vara, för 395kr, skynda fynda.. Hade själv inhandlat om inte jag hade haft en bra pannlampa redan..
Publicerat Juli 24, 201213 yr Bara att köpa! Riktigt smidig lampa Med bra tryck i! Jag har 2 som jag har lånat från jobbbet På obestämd framtid
Publicerat Juli 24, 201213 yr Vet du om är bra? Tillräcklig för eftersök? H7:an är kanonbra. Har haft min i några år och är skitnöjd. Och den har verkligen fått va med. Visst finns det lampor med bättre ljus. Men då blir de klumpigare och drar mer batteri.
Publicerat Juli 24, 201213 yr Och den tar ingen plats! En stor lampa som H14 eller vad den heter blir inte att man tar med sig om man inte är säker på att man behöver den. H7 kan du ha i fickan hela dagen o slänga på när mörkret kommer
Publicerat Juli 24, 201213 yr Har en surefire M500C och när vi jämförde i helgen så var belysningsmässigt ingen överdriven skillnad i ljus på det mål 80m bort, visst lite mer tryck i surefire men inte värt den prisskillnaden Hade jag ingen lampa hadde jag klart provat H7
Publicerat Juli 24, 201213 yr Tja,har en H7:a och en T 7:a till bössan. Båda är kanonlampor,men sladdarna på dom är kassa. Har pajat 3 ggr på pannlampan och 2 ggr på den andra. Jag tycker själv att jag är rädd om grejerna. /Lars.