Publicerat Juli 26, 201214 yr Tills nu har det funkat fint med både desktop-versionen och mobil-versionen men, jag redigerade ett inlägg i mobilen och när jag skickade in hela rasket så hoppade det över till desktop i mobben och jag kommer inte ur det läget. Har knäppt å tryckt på alla knappar å spakar jag hittar men jag är fast i desktop och då är det inte lika enkelt att hänga med i mobilen. Hjälp!
Publicerat Juli 26, 201214 yr Tills nu har det funkat fint med både desktop-versionen och mobil-versionen men, jag redigerade ett inlägg i mobilen och när jag skickade in hela rasket så hoppade det över till desktop i mobben och jag kommer inte ur det läget. Har knäppt å tryckt på alla knappar å spakar jag hittar men jag är fast i desktop och då är det inte lika enkelt att hänga med i mobilen. Hjälp! Har du provat att stänga av mobilen? Jag har hamnat i liknande läge och fick stopp på det genom att stänga av den.
Publicerat Juli 26, 201214 yr Författare Har du provat att stänga av mobilen? Jag har hamnat i liknande läge och fick stopp på det genom att stänga av den. Ska genast testa. Tack!
Publicerat Juli 26, 201214 yr Det är en gammal ångmaskin... :-P still going strong.....det är en mobil man kan köra över med bilen. hade ett par sådana mobiler och upptäckter förr i tiden....