Publicerat Juli 27, 201214 yr Blanda i pigment i epoxyn innan man sätter på skalorna och så har man 100% sömlös integration. Kom på det i en dröm
Publicerat Juli 29, 201214 yr Författare Tackar! Det blir spacers så det ska skalor på utsidan. Resultatet blev perfekt. Det är inte ofta det blir det.
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Författare Jag gick till en ricktig pappersaffär och bad om det tjockaste och tyngsta färgade pappret dom hade. I de färgerna jag ville ha fans det en glatt och en med lite matt nästa luddig yta. Jag tog givetvis den med matt yta. Om du verkligen vill kan jag kolla upp vad papperstillverkaren heter men det tror jag inte är så relevant.
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Jag gick till en ricktig pappersaffär och bad om det tjockaste och tyngsta färgade pappret dom hade. I de färgerna jag ville ha fans det en glatt och en med lite matt nästa luddig yta. Jag tog givetvis den med matt yta. Om du verkligen vill kan jag kolla upp vad papperstillverkaren heter men det tror jag inte är så relevant. Tack för upplysningen...kommer att testa detta!
Publicerat November 27, 201213 yr Är det läskpapper som du har runt omkring som inte epoxyn sätter sig på? Eller kankse smörpapper/bakplåtspapper??
Publicerat November 28, 201213 yr Författare Det är tunn plastpåse kring masoniten och sedan bakplåtspapper. Plasten i plastpåsar är ett av väldens svåraste material att limma så det utnyttjar jag här.