Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zeiss 2,5-10x42

Featured Replies

Publicerat
B)
Publicerat

Kolla på Zeiss hemsida http://www.zeiss.se finns en lista på auktoriserade återförsäljare där.

Publicerat

Ring Torsbo handels, de brukar har bra priser på optik tycker jag och de har allt hemma i princip.

Lycka till!

mvh

Dard

Publicerat

Kjells vapen i Götene brukar jag handla av - de har varit billigast, men kolla runt lite. Alla stora handlare har dem. jag skulle också vilja ha ett...

Publicerat
  • Författare
B)
Publicerat

Själv köpte jag mitt på Torsbo handels nu i julas, hör med dem de brukar ha schyssta priser.

Jag är väldigt nöjd med kikaren och ffa riktm. 11, den är tänkt att användas som allround på min .358w för alla tillfällen då aimointen eller de öppna inte räcker till. F.ö satt jag och vakade gris med det i fredags och sköt en galt på 125kg....

Publicerat

Har en Swarre 2,5-10x42, kan tänka mig att den är precis likvärdig med Zeissen i samma utförande. Det är den optimala allroundkikaren i mina ögon, klarar alla situationer, långa som korta håll, dåligt ljus etc. Fördelen med swarren är att det går att sätta dit belysningen efteråt på -N modellerna om man skulle ångra sig.

Publicerat
  • Författare
B)
Publicerat

Jag har haft lite flyt, jag köpte både mitt 2,5-10x42 och 6-24x56 innan årets prishöjning. Ring eller maila Torsbo så får du ett pris.