Publicerat Juli 29, 201214 yr För att öppna ostron? Det var iaf min första tanke... Men ärligt så vette fan!
Publicerat Juli 29, 201214 yr För att öppna ostron? Det var iaf min första tanke... Men ärligt så vette fan! så heter dom äcklen ja ostron
Publicerat Juli 30, 201214 yr så heter dom äcklen ja ostron Inte är ostron äckliga bara man har nog med vin att dricka till så slinker dom ner. Mmmmmmmmmm!
Publicerat Juli 30, 201214 yr Inte är ostron äckliga bara man har nog med vin att dricka till så slinker dom ner. Mmmmmmmmmm! blanda vin och ostron gör det bara äckligare brrr
Publicerat Juli 30, 201214 yr blanda vin och ostron gör det bara äckligare brrr Det blir bara godare och godare. :wub:
Publicerat Juli 30, 201214 yr Det blir bara godare och godare. :wub: jag lovar dej isjonsson skulle vi hamna på ett kalas där det bara fanns en bricka med ostron och en låda vin kvar så skulle du få alltihop helt själv
Publicerat Juli 30, 201214 yr jag lovar dej isjonsson skulle vi hamna på ett kalas där det bara fanns en bricka med ostron och en låda vin kvar så skulle du få alltihop helt själv Haha! Det kanske jag skulle få och det skulle bli ännu bättre om det fanns med någon snygg fransyska som gillade ostron för då skulle hon få sitta i knäet och mata mig. Frankrike som har en bra matkultur och Jonsson som har varit där på sem. som ungkarl och ätit ostron och druckit vin. Det var på tiden medan jag bodde i Huskvarna.
Publicerat Juli 30, 201214 yr tja efter som en annan inte har problem med vare sej potensen eller sexlust så är ostron bara en oaptitlig sörja och vin passar bäst till tjejer
Publicerat Juli 30, 201214 yr tja efter som en annan inte har problem med vare sej potensen eller sexlust så är ostron bara en oaptitlig sörja och vin passar bäst till tjejer Hahaha! :laugh: Stackars dig! Vad mycket du har gått miste om här i livet. :yes:
Publicerat Juli 30, 201214 yr Hahaha! :laugh: Stackars dig! Vad mycket du har gått miste om här i livet. :yes: tja efter som en annan inte har problem med vare sej potensen eller sexlust så är ostron bara en oaptitlig sörja och vin passar bäst till tjejer Nu är ni heeelt OT, Ostron som är så in i helvetes gott, till det så dricker man med fördel rysk vodka ( Standard eller Moskovskaya )!! J.