Publicerat Augusti 1, 201213 yr Halloj! någon som ska till mässan i Orsa i helgen? Jag kommer iallafall stå i Ryssbygymnasiets monter! Mvh, Gustaf
Publicerat Augusti 2, 201213 yr Halloj! någon som ska till mässan i Orsa i helgen? Jag kommer iallafall stå i Ryssbygymnasiets monter! Mvh, Gustaf Kommer du inte att vara i Kalix idag???
Publicerat Augusti 2, 201213 yr Författare Kommer du inte att vara i Kalix idag??? Haha nej tyvärr, inte vad jag vet :thumbsup:
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Haha nej tyvärr, inte vad jag vet :thumbsup: Shit och nu är det försent!
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Författare Jajemen, därr kommer vi att närvara imorrn Härligt! Hittade ni något kul?
Publicerat Augusti 4, 201213 yr Författare Shit och nu är det försent! Ja tyvärr.. Du får komma till orsa imorgon istället;)
Publicerat Augusti 5, 201213 yr Ja tyvärr.. Du får komma till orsa imorgon istället;) Det har jag inte tid med i blåbärstider. Nu ska man börja rensa blåbär igen och vvo har möte ikväll.
Publicerat Augusti 6, 201213 yr Härligt! Hittade ni något kul? Nix, blev en mörningstimer och refill till termacellen. Annars inget nytt...