Publicerat Augusti 2, 201214 yr Hej! Tänkte om det är någon som vet vad det är för kvalite på grejerna från engelsson? Tänkte att jag kanske skulle köpa en ryggsäck där men är det bra grejer? Kanske någon som har samma säck? (Ryggsäck Orre) heter den iaf /Henke
Publicerat Augusti 2, 201214 yr Har ej köpt någon rygga där, men dock en hel del kläder, både fritids och jaktkläder, genom åren, och har inget att anmärka på kvalitén.
Publicerat Augusti 2, 201214 yr Ryggsäcken vet jag inget om. Men deras svensksydda skinnskodda klassiska jägarbyxa är i princip outslitlig
Publicerat Augusti 2, 201214 yr Funkar prima mina kläder förutom att en h Jacka prasslade för mycket för min smak!
Publicerat Augusti 2, 201214 yr Är inne på mitt andra par mollskinnsbrallor och kan inte klaga på annat än knäppningen, som inte är nå'n knäppning utan nå't ganska kasst system med hyska och hake men det är också allt. Köpte ett par stövlar i höstas så de har jag inget omdöme om ännu.
Publicerat Augusti 2, 201214 yr Har en fodrad vinter jacka, ett par brallor, lönneberga tröja och någon skjorta och allt har funkat kalas hittills, vinter jackan har varit med ett par år nu!
Publicerat Augusti 2, 201214 yr Har handlat lite av varje där och är nöjd. bla en ryggsäck. Bra priser och hyffsad kvalitet
Publicerat Augusti 3, 201214 yr Produkterna är det inge större fel på. Det jag kan klaga på är leveranstiden. Dom flesta ställen man beställer via postorder får man sakerna efter 2 dagar. Engelssons tog en vecka på sig. Har grejorna varit restade kan dom medela det tycker ja. Men annars är det helt klart bra grejor. Handla på du.
Publicerat Augusti 3, 201214 yr Är helt nöjd med de kläder jag beställt därifrån, använde en midjeväska därifrån ett tag och den funkade utan problem. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 5, 201214 yr Jag har kängor och kläder därifrån som är inne på sitt 3e år nu utan några tecken på att ge upp. Har fått mina grejer samma vecka som jag beställt.
Publicerat Augusti 6, 201214 yr Har två jackor, ett par byxor, camodräkt m.m och jag har absolut inget att klaga på!
Publicerat Augusti 6, 201214 yr Har själv engelssons. Inte det minsta att klaga på! hela mitt arsenal består av deras billiga men ack så bra kläder. är det något fel så brukar det bara vara o skicka tillbaka o få nytt igen några dagar efter..men det kör väl alla med
Publicerat Augusti 6, 201214 yr Kör oxå med ett flertal produkter från Engelssons. Bra grejer till bra priser. Självklart finns det ju prylar med bättre kvalitet men då är ju priset satt därefter:-) mvh Mackan
Publicerat Augusti 17, 201214 yr Lånar tråden lite.. är det någon som testat deras nya ställ , http://www.engelsons.se/camouflage/orange/setpris-blaze-jacka-och-byxa ? lite sugen på de faktiskt.. Mvh Christer
Publicerat Augusti 18, 201214 yr Lånar tråden lite..är det någon som testat deras nya ställ , http://www.engelsons.se/camouflage/orange/setpris-blaze-jacka-och-byxa ? lite sugen på de faktiskt.. Mvh Christer Jag har använt byxorna en vecka nu och är nöjd. Mycket kläder för pengarna. Men jag köpte till den tunnare jackan istället. / Stoltzen
Publicerat Augusti 18, 201214 yr Jag har använt byxorna en vecka nu och är nöjd. Mycket kläder för pengarna. Men jag köpte till den tunnare jackan istället. / Stoltzen Okey, låter lovande hur va dom i str. och passform ?