Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

engelssons produkter?

Featured Replies

Publicerat

Hej!

Tänkte om det är någon som vet vad det är för kvalite på grejerna från engelsson?

Tänkte att jag kanske skulle köpa en ryggsäck där men är det bra grejer?

Kanske någon som har samma säck? (Ryggsäck Orre) heter den iaf icon_smile.gif

/Henke

Publicerat

Har ej köpt någon rygga där, men dock en hel del kläder, både fritids och jaktkläder, genom åren, och har inget att anmärka på kvalitén.

Publicerat

Ryggsäcken vet jag inget om. Men deras svensksydda skinnskodda klassiska jägarbyxa är i princip outslitlig :D

Publicerat

Funkar prima mina kläder förutom att en h

Jacka prasslade för mycket för min smak!

Publicerat

Är inne på mitt andra par mollskinnsbrallor och kan inte klaga på annat än knäppningen, som inte är nå'n knäppning utan nå't ganska kasst system med hyska och hake men det är också allt. Köpte ett par stövlar i höstas så de har jag inget omdöme om ännu.

Publicerat

3D camot kommer därifrån både kvalitet och leveranstid var bra!

Publicerat

Har en fodrad vinter jacka, ett par brallor, lönneberga tröja och någon skjorta och allt har funkat kalas hittills, vinter jackan har varit med ett par år nu!

Publicerat

Har handlat lite av varje där och är nöjd. bla en ryggsäck. Bra priser och hyffsad kvalitet :)

Publicerat

Produkterna är det inge större fel på. Det jag kan klaga på är leveranstiden. Dom flesta ställen man beställer via postorder får man sakerna efter 2 dagar. Engelssons tog en vecka på sig. Har grejorna varit restade kan dom medela det tycker ja. Men annars är det helt klart bra grejor.

Handla på du.

Publicerat

Är helt nöjd med de kläder jag beställt därifrån, använde en midjeväska därifrån ett tag och den funkade utan problem.

Skickat från min ST17i via Tapatalk 2

Publicerat

Man får vad man betalar för, hyffsat bra kvalité.

Publicerat

Jag har kängor och kläder därifrån som är inne på sitt 3e år nu utan några tecken på att ge upp. Har fått mina grejer samma vecka som jag beställt.

Publicerat

Har två jackor, ett par byxor, camodräkt m.m och jag har absolut inget att klaga på!

Publicerat

Deras grejer är klockrena !

Mvh.

Publicerat

Har själv engelssons. Inte det minsta att klaga på! :smile: hela mitt arsenal består av deras billiga men ack så bra kläder. är det något fel så brukar det bara vara o skicka tillbaka o få nytt igen några dagar efter..men det kör väl alla med :thumbsup:

Publicerat

Kör oxå med ett flertal produkter från Engelssons.

Bra grejer till bra priser. Självklart finns det ju prylar med bättre kvalitet men då är ju priset satt därefter:-)

mvh Mackan

• 2 weeks later...
Publicerat
Lånar tråden lite..

är det någon som testat deras nya ställ , http://www.engelsons.se/camouflage/orange/setpris-blaze-jacka-och-byxa ?

lite sugen på de faktiskt..

Mvh

Christer

Jag har använt byxorna en vecka nu och är nöjd. Mycket kläder för pengarna. Men jag köpte till den tunnare jackan istället.

/ Stoltzen

Publicerat

Jag har använt byxorna en vecka nu och är nöjd. Mycket kläder för pengarna. Men jag köpte till den tunnare jackan istället.

/ Stoltzen

Okey, låter lovande :) hur va dom i str. och passform ?