Publicerat Augusti 6, 201213 yr Tjena! 17 år är jag och bor i skogen utanför sibbhult norr om kristianstad. Har jagat sen jag var liten plutt och har främst följt med far min på vildsvinsjakt med hund och har blivit en rejält inbiten hundkille... Tog jägarexamen i våras och ska försöka jaga så mycket jag kan i höst! Har även ett intresse för filmning och fotografering och har en kanal på y-tube som jag lägger ut lite filmer från när jag gått med farsan. Kolla den gärna: rallynisse95 är sökordet (fjolligt namn det vet jag) om det är av intresse! Lycka till med eran jakthöst så syns vi väl här inne fler gånger! //Axel
Publicerat Augusti 6, 201213 yr Välkommen till en trevlig sida! Grymt eftersök på 170kg nöffen! Hoppas det gick bra med han som vart påsprungen!
Publicerat Augusti 6, 201213 yr Författare Det var tydligen en du hade gillat Ja det är det nog riktigt grym
Publicerat Augusti 6, 201213 yr Det var tydligen en du hade gillat Signaturen N.S på forumet är det som är med i den filmen.. Kommer dock inte ihåg om det är han eller hans polare som blir attackerad. Spännande oavsett Och välkommen hit
Publicerat Augusti 6, 201213 yr Författare Signaturen N.S på forumet är det som är med i den filmen.. Kommer dock inte ihåg om det är han eller hans polare som blir attackerad. Spännande oavsett Och välkommen hit Tack