Publicerat Augusti 6, 201214 yr Nu är optikköpet nära, och jag har 2 modeller jag velar mellan;) Burris E1 3-9x40 belyst eller Vortex diamondback 4-12x40. Vilket kikarsikte är bäst? Det är min fråga!
Publicerat Augusti 6, 201214 yr Burris E1 har jag bara sett på bild men jag har en vortex diamondback 4-12x40 AO med dead-hold bdc och den tycker jag är mycket prisvärd och bra.
Publicerat Augusti 6, 201214 yr Burris E1 har jag bara sett på bild men jag har en vortex diamondback 4-12x40 AO med dead-hold bdc och den tycker jag är mycket prisvärd och bra. Har exakt samma erfarenhet. Edit: läste fel. Jag har inte en slik vortex men jag har använt en sådan.
Publicerat Augusti 6, 201214 yr Författare tyvär verkar få i sverige ha erfarenhet av E1:an... :/ det är synd eftersom jag gärna skulle ha dendär belysta punkten vid vaket, fast då är det väl bättre att lägga på nån tusenlapp o ta ett Four-x istället
Publicerat Augusti 6, 201214 yr Författare Burris E1 har jag bara sett på bild men jag har en vortex diamondback 4-12x40 AO med dead-hold bdc och den tycker jag är mycket prisvärd och bra. Hur funkar den till vak med det riktmedlet? Är du nöjd med siktet i övrigt?