Publicerat Augusti 7, 201213 yr Detta är en populär post. ..känner mig nästan som en.. Jag skulle gå ut ett varv och jaga räv men det gick inge vidare, hittade bara grimbart. Hittade bara dessa 4 ute på vallen, gick helt sonika fram till dom, så jag var 5-8m ifrån dom, det vräkregnade så dom hörde mig inte. När jag hade tagit dom första tre var det slut på kulor i min t3a så jag fick stoppa i några nya pärlor och ta den sista. Ska ta några varv med wachteln i helgen och se om vi kan hitta fler Viltvård på hög nivå
Publicerat Augusti 8, 201213 yr Stackars små grävlisar..... Nästan lite fuskigt lätt att skjuta dem på det sättet, grattis
Publicerat Augusti 8, 201213 yr Det ÄR en viss charm i det där övermåttet, förutsatt att man inte gör det för ofta. Jan Åkerman var hundförare på en bolagsmark med stränga order att det skulle vara passkyttarna (repjakt) som skulle skjuta. Han fick ståndskall inne i en tätning och där stod FYRA skoveltjurar - han lade ner alla på mindre än 10 sekunder. Helt omåttligt och objektivt var det åt helvete, men hur många sådana chanser får man under tusen livstider? Så grattis till grävlingarna