Publicerat Augusti 11, 201213 yr Funderar på att byta från den så kallade "självklara"kulan oryx pga av dåliga erfarenheter med den kulan, Och ja funderar på hammerhead 11,7 eller den tyngre 14,3gr Men frågan är hur kommer min halvautomat klara den tyngre kalibern? Någon som skjuter med tyngre som kan dela med sig av erfarenhet??!!
Publicerat Augusti 11, 201213 yr Du behöver nog utveckla lite för att kunna få någon konstruktiv input här. Kaliber? Vad är det för halvautomat? Rent principiellt borde det snarare vara säkrare funktion med tyngre kula men jag kan för lite om olika omladdningssysten på kulvapen. Lycka till //M
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.