Publicerat Augusti 12, 201213 yr hallå på er. sitter och smålurar på en krico 300 i cal 22vm... då kommer den stora frågan om kvaliten på vapnet är bra... då vänder jag mig till er.....åldern har jag ingen aning om men vapnet ser jäkligt välvårdat ut.... tack på förhand
Publicerat Augusti 12, 201213 yr Jag är fortfarande nöjd med min... Den kallas fattigmans Anchutz men min har aldrig krånglat och skjuter bra med CCI och Winchester. Raggarö
Publicerat Augusti 12, 201213 yr Haft en 300 Light Sporter i kal 22lr.. kompisen har en vanlig 300 i WM och ja vad ska jag säga? Min hade grymt trycke, underbar slutstycksgång. Dessvärre sköt just min inte superbra med subsonic. Kompisens 300 skjuter helt okay, minns rätt dåligt men jag har inget minne av att den skjuter dåligt. Han har den ffa kvar så han lär inte vara missnöjd. Mvh!
Publicerat Augusti 12, 201213 yr Författare okej låter ju trevligt.... tror att det blir ett köp på en sådan......ska bara övertyga frun att det behövs en sådan