Publicerat Juni 16, 200619 yr Köpte en hagelbock idag Beretta 686 E Sporting vart de. Har redan lämtat in licensen (Norrköping brukar ta tid ??? ???). Kan inte vänta vill ha nu :'(
Publicerat Juni 16, 200619 yr Grattis! En bra bössa du har köpt! Hoppas ni får många fina minnen ihop ute i skogen MVH/Jocke
Publicerat Juni 16, 200619 yr Grattis!!! Beretta är ett bra märke och 686:an är kanon! Tror inte att du kommer att ångra dig så länge bössan ligger rätt för dig.
Publicerat Juni 20, 200619 yr Författare Bössan kändes som ett bra val och av bra kvalitet. Med lite mer tid på skjutbanan så ska det nog funka. Det där med att ligga rätt får tiden utvisa, dä går ju inte och veta efter några provserier men det kändes vettigt i alla fall. MVH Fredda
Publicerat Juni 20, 200619 yr Bössan kändes som ett bra val och av bra kvalitet. Med lite mer tid på skjutbanan så ska det nog funka. Det där med att ligga rätt får tiden utvisa, dä går ju inte och veta efter några provserier men det kändes vettigt i alla fall. MVH Fredda Ja men det får du ju vänta med till framåt hösten när lisencen kommer Mvh MA
Publicerat Juni 20, 200619 yr Författare Ja men det får du ju vänta med till framåt hösten när lisencen kommer Mvh MA Ja de stämer Norrköpingspolisen är inte kända för att vara så snabba med vapenlisencer >
Publicerat Juni 20, 200619 yr Min senaste licensansölan tog lite drygt en och en halv vecka...Det gäller att bo i rätt kommun ;D ;D ;D Bor det bara hederligt folk i kommunen så har Polisen tid med annat, typ licensansökningar 8) ;D
Publicerat Juni 23, 200619 yr Får gratulera till ett bra val! Har själv en 686:a och den har aldrig krånglat.
Publicerat Juli 21, 200619 yr Författare Idag kom licensen ;D, det tog 5 veckor. Det vart fullfart till vapenhandlarn för att hämta ut bössan och en tripp till skjutbanan för några smällar . Blev inte så mycket, ska på 70års fest (40+30=70) i två dar : men på måndag då jävlar.
Publicerat Augusti 16, 200619 yr Idag kom licensen ;D, det tog 5 veckor.Det vart fullfart till vapenhandlarn för att hämta ut bössan och en tripp till skjutbanan för några smällar . Blev inte så mycket, ska på 70års fest (40+30=70) i två dar : men på måndag då jävlar. Fan grabben din stock har spruckit vid kindstödet.. * rogge retas bara*
Publicerat Augusti 16, 200619 yr Åhhh den är fin den! Grattis!! Jag är nu i full gång att leta mina första vapen och Beretta ligger varmt om hjärtat! Hoppas att du blir nöjd med din. Idag kom licensen ;D, det tog 5 veckor.Det vart fullfart till vapenhandlarn för att hämta ut bössan och en tripp till skjutbanan för några smällar . Blev inte så mycket, ska på 70års fest (40+30=70) i två dar : men på måndag då jävlar.
Publicerat Augusti 17, 200619 yr Författare Fan grabben din stock har spruckit vid kindstödet..* rogge retas bara* Ja vet rogge, påpeka de till handlarn när ja hämtan men han bara skaka på huvet och påstog att det skulle var så ???. Åhhh den är fin den! Grattis!!Jag är nu i full gång att leta mina första vapen och Beretta ligger varmt om hjärtat! Hoppas att du blir nöjd med din. Visst är den fin Lycka till med letandet Wifie