Publicerat Augusti 15, 201213 yr hej jag har nyligen "ärvt" en beretta 686 bössan är skjuten ca 200 skott! var av jag har pangat hälften... nu till det besvärliga det är en vänster bössa och jag är höger skytt har lite funderingar kring om jag ska byta kolv eller byta bössa? gillar modellen men behöver en med skrängt högerkolv! någon som vet vad ett byte kan kosta ink själva kolven? jag behöver inte ha en ny felfri kolv. eller är det vettigare att försöka byta bort den? många frågor och funderingar och kanske lite snurrigt skrivet men men.... mvh Fredrik
Publicerat Augusti 15, 201213 yr Sälj, köp en som är på rätt håll, jag skulle tro att om du hittar rätt köpare så kan du tom tjäna en slant imellan till plugg eller andra jaktprylar. /CHristian
Publicerat Augusti 15, 201213 yr Jag har också en 686 med högerkolv fast jag är vänsterskytt. Har du bilder på din ? kanske kan byta kolv med varandra.
Publicerat Augusti 15, 201213 yr Med tanke på vilken modell det är så hade jag öst ut den på blocket med önskemål om ett byte - långt i från alla vänstervapen är lättsålda, men en 686 är det snudd på garanterat. /T
Publicerat Augusti 15, 201213 yr Författare frei låter absolut intressant! ser att du bor i "roslagen" jag bor i vendel (norduppland) så det är inte jätte långt emellan någon som vet hur pass svårt det är att byta kolv? kan man göra det själv eller? är det dyrt att få det gjort av ett proffs?