Publicerat Augusti 16, 201213 yr På Vargfakta så står det att en 2 åring i Ukraina blivit bortförd och uppäten av Vargar. Hur stor sanningshalt finns i detta??
Publicerat Augusti 16, 201213 yr Jag läste det på jaktjournalens hemsida. Det jag " hängde" upp mig på, utöver den hemska attacken, var att det var först efter några timmar man upptäckte att tvååringen hade försvunnit.
Publicerat Augusti 16, 201213 yr På Vargfakta så står det att en 2 åring i Ukraina blivit bortförd och uppäten av Vargar. Hur stor sanningshalt finns i detta?? Han som driver vargfakta är forskare eller fd forskare på varg och startade siten när det spreds felaktiga uppgifter om vargar, ska tydligen vara en rättvis man med bara väl underbyggd fakta, inga teorier eller hörsägen som lätt kan komma i rullning!
Publicerat Augusti 16, 201213 yr Författare Jag tyckte det var väldigt tyst om händelsen så jag trodde det var båg! Annars brukar vargattacker vara mediadrev direkt!
Publicerat Augusti 16, 201213 yr Det är väl mest när vi vill attakera vargarna som det blir mediadrev.
Publicerat Augusti 17, 201213 yr Jag tyckte det var väldigt tyst om händelsen så jag trodde det var båg! Annars brukar vargattacker vara mediadrev direkt! Det beror på vilka länder det händer i! Jag tror det är betydligt värre i östländerna än vad vi får veta. Det är bara något år sedan jag läste att en björn gått in i ( nästan ) centrala Rumänien och " tuggat" en uteliggare till dödas. Det krävs nog att det ska hända i de så kallade i-länderna för att händelsera ska bli nyhet. Tyvärr!!!!
Publicerat Augusti 17, 201213 yr Författare Ligger något i det! Det är väl svårt för Vargvännerna att påstå att det inte kan hända här när det händer i länderna med en ursprunglig vargstam..