Publicerat Augusti 17, 201214 yr Jag behövde en plånbok eller en börs till o ha pengarna i när jag är funktionär på älgbanan. O inte fasen visste jag hur men efter lite sökande på nätet så blev det en hybrid variant som efter lite möda blev ok Börjar med skära ut mönstret. Sen börjar punslingen. o lite till Färdig punslat, dax för ändarna som jag blötformat en dag tidigare. Så här blev sidorna. O ryggen. o med lite slantar o annat i Fasen !! glömde olja in den... nåja bara på det Så färdig. Vad tycks ?
Publicerat Augusti 17, 201214 yr Författare Tackar för att ni tittade på .. Skapelsen. Den var rätt jobbig o arbeta med då jag fick återfukta den nästan hela tiden. Men det var en första i det slaget , kommer att bli fler i olika modeler
Publicerat Augusti 24, 201214 yr ett litet tips, blöt "kantlädret" och putsa med en el-propp eller en blompinne fastsatt i en skruvdragare så får du snygga och fina kanter på lädret! kalasfint läderplastiksjobb!
Publicerat Augusti 24, 201214 yr Det va f*n inte dåligt! Är mycket imponerad av folk som kan sånt där.
Publicerat Augusti 25, 201214 yr Författare Tackar Tackar mina vänner Jo Bregotten jag vet men jag hade inte tid ville ha den färdig tills jag skulle vara på skjutbanan. nästa projekt blir en damväska i en lite udda variant Ha de bäst Eas
Publicerat Augusti 26, 201213 yr Jag har ett glasögonfodral till mina RB som säkert hade kunnat bli bra som mall. Jag är imponerad av resultatet!