Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lavskrikan ?

Featured Replies

Publicerat

Tjoho..

Skriver inte här så mycket men läser desto mer, kanske ändå dags att presentera sig...

Johannes heter jag, jobbar på en träindustri när jag inte sitter i en lägenhet i Lidköping och drömmer om att byta ut jobbet, länet och bostaden. Vill gärna bo på landet där det finns natur (här omkring finns bara åkrar) och jobba med något jag tycker är kul. Har under längre tid sökt jobb på olika djurgårdar men svenska bönder verkar inte vara dom som ens svarar eller så har jag bara haft otur vilket jag hoppas på. Är en ganska envis person så det är bara att kämpa på.

Alltid gillat djur och natur och alltid sysslat med det i olika former oavsett om det varit gäddmete eller reptiler i terrarium. Är också ett stort fan av hästar. Nu har jag inga djur utan håller på mycket med naturfotografering och vandring även om fotograferingen nuförtiden går mer i perioder. Tog väl egentligen jägarexamen ganska nyss bara för ren nyfikenhet men väntar nu på licens på två bössor, en hagel och en studsare. Bor ju dock där jag bor och har snart väntat 9 veckor..

Är en stor hyggesmotståndare men tycker att trä är ett fantastiskt material att arbeta i. Gillar att tillverka egna saker och är väl ganska old-school när det gäller materialval. Tex-mex-saker och syntet är inget för mig. Trä, metall och läder får det gärna vara. Men nä, ryggsäcken är inte i något naturmaterial och på cykeln så finns det mycket plast... Däremot vill jag gärna få chansen att någon gång skjuta en räv eller två så jag kan göra ett par tumvantar eller en mössa :)

Våren är den bästa årstiden enligt mig och därefter kommer hösten. Finns väl knappast något bättre än att sova under en stjärnklar himmel om våren och vakna upp till ljudet av ett orrspel.. Är det något jag verkligen jagar så är det upplevelser. Gillar att uppleva, äventyra, riskera och njuta. Myrlandskap och gammelskog är något jag håller varmt om hjärtat.

Inte den bästa på att prata och tala och definitivt inte på att skriva om mig själv så det är nog bäst att jag avslutar här så får ni fråga om ni undrar över något :)

Mvh // Johannes

dsc2233.jpg?w=640&h=426

is.jpg?w=640

Publicerat

Välkommen! Fina bilder är det du som har tagit dom?

Publicerat
  • Författare

Tackar man tackar.

Ja visst är det jag, man får inte använda andras bilder såvida man inte har tillåtelse från fotografen i fråga :)

Mvh // Johannes

Publicerat

Välkommen och fina bilder! Sånt vill vi se mer av. :smile:

Publicerat

Hej & välkommen hit! :smile:

Det var snygga foton! :smile:

Publicerat

välkommen hit..

Publicerat

Välkommen hit !

Riktigt fina fotografier var det också ;)

Publicerat
  • Författare

Tack ska ni ha allihopa :)

Här hoppas jag ska lära mig mycket, det har jag redan gjort iofs...

Mvh // Johannes