Publicerat Augusti 20, 201213 yr Amrikansk kvalite ska nog inte vara djupare om man inte använder dom som nät-sänke
Publicerat Augusti 21, 201213 yr Jeppen har inte tagit simborgarmärket och det är därför som inte doppar mer än lite av däcken.
Publicerat Augusti 22, 201213 yr här kan man nog säga att dom badar med sin bil. Landcruiser såklart Hmm, såg ut att vara en vajer kopplad i fronten men fräckt ändå...
Publicerat Augusti 26, 201213 yr Möjligt att det är en vajer. gjorde en ny sökning på youtube. kass upplösning så det kanske finns en vajer här med. http://www.youtube.com/watch?v=DISF0Qc5Cx4 urban
Publicerat Augusti 26, 201213 yr Den är ju på väg upp. Svårt att ta ett foto när den är helt under...! Skickat från min LT26w via Tapatalk 2
Publicerat September 18, 201213 yr Har man Snorkel går det att köra djupt bara man inte har monsterdäck de har en klar nackdel både på bil å fyrhjuling ha jag märkt men jänkebilen verkar ju ha vattenskräck
Publicerat September 25, 201213 yr Fan min Vozuki gick juh bra tills vattnet kom åvanpå tanken.. Det var hål där.