Publicerat Augusti 22, 201214 yr Kan ni ge mig tips på lite sidor som säljer eftermarknadsrattar? Ska monteras en på höjdratten på mitt Docter classic 2,5-10x48. Har varit i kontakt med Docterfabriken och dom hade inget och visste inte alls vart jag skulle vända mig Tacksam för hjälp så att jag slipper att skruva av skyddslocken var gång det ska justeras. Mvh/Joacim Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 22, 201214 yr Du kan lägga locken i vapenskåpet om du vill, de är täta ändå. -- Mats
Publicerat Augusti 22, 201214 yr Författare Du kan lägga locken i vapenskåpet om du vill, de är täta ändå.-- Mats Det var skönt att höra. Då skruvar jag av locket på höjdjusteringen när jag anländer till pass där det kan tänkas bli fråga om att skruva och lägger det i bröstfickan på jackan/skjortan. Mvh/Joacim Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 23, 201214 yr Det var skönt att höra. Då skruvar jag av locket på höjdjusteringen när jag anländer till pass där det kan tänkas bli fråga om att skruva och lägger det i bröstfickan på jackan/skjortan. Mvh/Joacim Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2 nej lägg dom hemma i skåpet i en liten låda för i fickan försvinner dom bara
Publicerat Augusti 23, 201214 yr Författare nej lägg dom hemma i skåpet i en liten låda för i fickan försvinner dom bara Kan så vara. Tycker dock att det känns otryggt att transportera bössan i kofferten utan skyddslock. Är det någongång Murphy är framme så är det då Mvh/Jocke Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Augusti 23, 201214 yr jo men det är lika enkelt att bli av med skyddet har själv letat som en blådåre efter tappade skydd och liknade saker som jag stoppade i bröstfickan