Publicerat Augusti 24, 201213 yr håller på att labba lite med min kolv för att få den att sitta som en smäck då jag har provat mig fram några dagar med olika mycket kartong under tapen (innan jag gör något mera permanent) så har det varierat ganska mycket i väder vilket har gjort att jag ena dagen skjutit i T-tröja och anda dagen med jacka. jag har märkt att detta påverkar ganska mycket hur bra bössan passar och funderar lite över hur det blir med stickad tröja och tjockjacka i vinter... ska man köra med en sådan där neopropan (stavning?) förlängare som man kan byta kuddar i? så kan man ändra efter hur mycket kläder man har? vad är era erfarenheter hur har ni gjort? mvh Fredrik
Publicerat Augusti 24, 201213 yr Hejsan ! Jag kör med ställbar kolvkam på hagelbrakaren (satt dit den själv) och använder neoprenhöjningen (medföljande kuddar) på kulbössan och är jättenöjd med dem bägge. MVH: Tjäder