Publicerat Augusti 29, 201213 yr Någon som känner till dessa? http://www.blocket.se/halland/Mynningsbroms_av_hogsta_klass_40900496.htm?ca=20&w=1
Publicerat Augusti 29, 201213 yr Nope- men jag måste säga att jag är allmänt skeptisk tillsvidare och motsatsen är bevisad. det finns ett par bra designer på bromsar, bland annat Robban här inne gör en egen variant som fungerar väl. /CHristian
Publicerat Augusti 29, 201213 yr En massa ord med marknadsföring som inte hänger ihop med verkligheten. Det effektivaste sättet att leda bort krutgaser från skytten är att inte montera broms, mycket bullshit i den annonsen. Om bromsen är bra? Ingen aning, men texten inger inget förstroende.
Publicerat Augusti 30, 201213 yr Författare Verkar alltså vara snubbar med maskiner som vill tjäna lite enkla extrapengar....
Publicerat Augusti 30, 201213 yr bygger inte iden med mynningsbroms på att rikta gaserna bakåt för att häva lite av rekylen....?
Publicerat Augusti 30, 201213 yr Verkar alltså vara snubbar med maskiner som vill tjäna lite enkla extrapengar.... Det är nog en ganska så bra sammanfattning av det hela. Mvh/Joacim Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2