Publicerat Augusti 31, 201214 yr trycket suger på min hva 1640 i 30-06! har bytt kolv o annan bra bakkappa samt fått pipan gängad för dämpare MEN trycker är ju värdelöst SÅ vilket trycke passar mitt vapen? är de för mauser m98:a? eller något annat. behöver inte vara superbra utan enkelt o rent ( gärna 0,7kg men även 1kg går ) såg i annan tråd här angående öppna riktmedel från en sauer o ja vart fan sugen! vart hittar jag öppna till VETTIG peng? de jag hittat va allt annat än OK för ett par öppna
Publicerat Augusti 31, 201214 yr Slå en pling till bössmakarn i klippan... när jag hämta min drilling efter helrenovering i somras kände jag på ett av hans skapelser av öppna... genomsikt o riktigt fina.. priset har jag ingen riktig koll på. Funderar även jag på byte av trycke på min 1640.. men ganska dyrt om man ska ha ett bra. så denna sässongen får det sitta kvar
Publicerat September 1, 201214 yr Jag har min bössa hos bössmakaren nu och jag var först inne på recknagels öppna men när han visade dom andra i stål så valde jag dom i stället, dessutom skulle det bli billigare, men något exakt pris vet jag inte innan jag hämtat bössan
Publicerat September 1, 201214 yr Jag ska lämna in min kommande ärvebössa snart också, någon som vet vad det kostar att få bytat till hogue stock? hos hans*
Publicerat September 1, 201214 yr Författare tack för tipsen! vet du på ett ca vad det kommer kosta dig o få öppna riktmedel monterade? funderar på om man ska ha de eller aimpoint resterande året.
Publicerat Maj 2, 201313 yr Kostade mig 2500:- inklusive recknagels snabbmontage Kolla min jaktdagbok för mer bilder och info om allt!