Publicerat September 3, 201213 yr Faktiskt läst bruksen men inte hittat vad jag letar. Hur laddar man över dagens jakt i datorn? För det ska väl gå så man får en bättre överblick vart hunden varit?
Publicerat September 3, 201213 yr Prova att starta halsbandet, välj sedan halsbandet i dog menyn på handenheten & tryck enter, tryck meny och välj föra över enhetens spår tryck enter. Handenhet och halsband ska vara nära varandra. Koppla handenheten via usb kabeln till datorn och starta gps programmet ( base camp eller mapsorce ) välj att föra över enhetens spår. Tror det ska funka, tar det ur minnet och det kan svika ibland. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat September 4, 201213 yr Funkade det? Mindes jag rätt? Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat September 4, 201213 yr Författare Ser kors av trötthet efter jakt i dagarna 2. Inte van kliva upp mitt i natten. Men ska provas senare.
Publicerat September 6, 201213 yr Kapar tråden med min fråga... Uppdaterade min 220 via datorn och då försvann den svenska meny texten... Blev engelska istället. Hur får man tillbaka den? Någon som vet?
Publicerat September 6, 201213 yr Tryck: meny. Meny. Välj avancerat, tryck ent. Välj inställningar, tryck ent. Välj system, ent. Välj språk på text, ent. Välj svenska, tryck ent. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat September 6, 201213 yr Kapar tråden med min fråga... Uppdaterade min 220 via datorn och då försvann den svenska meny texten... Blev engelska istället. Hur får man tillbaka den? Någon som vet? om det är en 220 us, så måste du lägga in en ny språkfil med svenska. den försvinner om man uppdaterar via webben.
Publicerat September 7, 201213 yr om det är en 220 us, så måste du lägga in en ny språkfil med svenska. den försvinner om man uppdaterar via webben. Låter klokt hur gör man ?