Publicerat Juni 21, 200620 yr Konfirmation/Jägarexamen 2006 på Öster Malma Först till kvarn... Det har blivit två platser lediga till konfirmationslägret/Jägarexamen på Öster Malma som startar den 25 juni och avslutas den 15 juli. Ni som ej hunnit boka in annat för Era ungdomar passa på, det blir ett läger med både tjejer och killar, studier dagtid och friskvårdsaktiviteter på kvällarna med våra ungdomsledare. Jag hittade denna på Jägareförbundets hemsida, vilket lyx!!! Inte fanns det då jag konfirmerade mig. >
Publicerat Juli 5, 200620 yr Ja, varför inte, skulle nog kunna tänka mig att repetera både jaktdelarna och det religösa... Det är ju femton år sen sist, för det religösa i alla fall..... ;D
Publicerat Juli 5, 200620 yr Konfirmation/Jägarexamen 2006 på Öster MalmaFörst till kvarn... Det har blivit två platser lediga till konfirmationslägret/Jägarexamen på Öster Malma som startar den 25 juni och avslutas den 15 juli. Ni som ej hunnit boka in annat för Era ungdomar passa på, det blir ett läger med både tjejer och killar, studier dagtid och friskvårdsaktiviteter på kvällarna med våra ungdomsledare. Jag hittade denna på Jägareförbundets hemsida, vilket lyx!!! Inte fanns det då jag konfirmerade mig. > Det har ju stått om detta i SJ också. Ska Vi söka plats, för jag är inte konfirmerad ??? ;D
Publicerat Juli 5, 200620 yr Det har ju stått om detta i SJ också. Ska Vi söka plats, för jag är inte konfirmerad ??? ;D Jag är inte heller konfirmerad och så kanske man får en mer religös syn på jakten : Ska vi anmäla oss eller låta platserna vara till yngre förmågor som behöver de bättre?
Publicerat Juli 6, 200620 yr Jag är inte heller konfirmerad och så kanske man får en mer religös syn på jakten :Ska vi anmäla oss eller låta platserna vara till yngre förmågor som behöver de bättre? Givetvis så anmäler Vi oss, och sedan kanske det finns några brudar med också. Se men inte röra. : :-*