Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Konfirmation/Jägarexamen

Featured Replies

Publicerat

Konfirmation/Jägarexamen 2006 på Öster Malma

Först till kvarn...

Det har blivit två platser lediga till konfirmationslägret/Jägarexamen på Öster Malma som startar den 25 juni och avslutas den 15 juli. Ni som ej hunnit boka in annat för Era ungdomar passa på, det blir ett läger med både tjejer och killar, studier dagtid och friskvårdsaktiviteter på kvällarna med våra ungdomsledare.

Jag hittade denna på Jägareförbundets hemsida, vilket lyx!!! :P Inte fanns det då jag konfirmerade mig. >:(

• 2 weeks later...
Publicerat

Ja, varför inte, skulle nog kunna tänka mig att repetera både jaktdelarna och det religösa... Det är ju femton år sen sist, för det religösa i alla fall..... ;D

Publicerat
Konfirmation/Jägarexamen 2006 på Öster Malma

Först till kvarn...

Det har blivit två platser lediga till konfirmationslägret/Jägarexamen på Öster Malma som startar den 25 juni och avslutas den 15 juli. Ni som ej hunnit boka in annat för Era ungdomar passa på, det blir ett läger med både tjejer och killar, studier dagtid och friskvårdsaktiviteter på kvällarna med våra ungdomsledare.

Jag hittade denna på Jägareförbundets hemsida, vilket lyx!!! :P Inte fanns det då jag konfirmerade mig. >:(

Det har ju stått om detta i SJ också. :D Ska Vi söka plats, för jag är inte konfirmerad ??? ;) ;D

Publicerat
Det har ju stått om detta i SJ också. :D Ska Vi söka plats, för jag är inte konfirmerad ??? ;) ;D

Jag är inte heller konfirmerad och så kanske man får en mer religös syn på jakten  ::)

Ska vi anmäla oss eller låta platserna vara till yngre förmågor som behöver de bättre?

Publicerat
Jag är inte heller konfirmerad och så kanske man får en mer religös syn på jakten  ::)

Ska vi anmäla oss eller låta platserna vara till yngre förmågor som behöver de bättre?

Givetvis så anmäler Vi oss, och sedan kanske det finns några brudar med också. :D Se men inte röra. :D;):P ::) :-*