Publicerat September 5, 201213 yr Detta är en populär post. Hej! Är ny här på forumet och vill gärna ge en kort presentation! Har jagat sen barnsben, var runt 6år när morfar tog med mig på först älgjakten, efter det var jag fast! Tog jägarexamen när jag var 14år och kan nog vara en av få som kan "skryta" med att jag har praoat på Öster-malma som 14åring. Jagar så ofta jag kan, blir mest klövvilt men är i grund och botten "allätare" när det kommer till jakt. Har ett brinnande intresse för viltvård och framförallt fällfångst. Jobbar för att bevara jaktkunskaperna och traditionerna som jag hittils har fått ta del av och förmedla dessa vidare till nyblivna jägare, unga som gamla. Jobbar även för att det ska bli lättare för unga och marklösa jägare att få komma in i "världen av jakt" Bor i Stockholm med sambo och våra barn, är en ödmjuk jägare som älskar jakt och natur. Hoppas att jag kommer att komma i kontakt med liksinnade människor på detta forum!
Publicerat September 5, 201213 yr Välkommen! Jag är själv rätt färsk och är en av dessa marklösa jägare du pratar om. På vilket sätt jobbar du med det?
Publicerat September 5, 201213 yr halloj och välkommen hit in.... är en relativt nybakad jägare med bara 2 år ....