Publicerat September 7, 201213 yr Jag har kikat på denna drillingen, och talat med ägaren, som är en mycket trevlig man. http://www.blocket.se/jamtland/Merkel_drilling_42512938.htm?ca=4&w=3 Det jag reagerade på som var utmärkande var vikten 2,8kg och kombinerad säkding/pipväljare. Han hade själv köpt den begagnad, och viste därmed inte åldern. Kan det månne vara så pass gammal att man måste köpa?
Publicerat September 7, 201213 yr Det är en vanlig Merkel 30, med borrade klackar i spången, visst är den vettig i vikt men det är också som så att det är en stor risk för att den lider av släpp i lödningen av pipsetet, det värsta är att det "ser" man inte så tydligt och det kostar skjortan att fixa. /Christian
Publicerat September 7, 201213 yr Författare Aha, då jag inte kände igen modellen började jag tro att den kunde vara förkrigare. Men då är det alltså inte så. Då blir det lättare att låtabli.