Publicerat September 11, 201213 yr Har lagt bort mina full choker och funderar på om det finns någon efter marknad för sånt?
Publicerat September 11, 201213 yr Teague gör choker till Miroku. Samma som till Browning om jag minns rätt.
Publicerat September 11, 201213 yr Vilken mod på bössan? 7000? Browning har samma choker precis som defransson säger!
Publicerat September 12, 201213 yr Finns ju invector och invector plus om dina originalchoker är ca 40mm långa så är det invector isf har jag två Teaguechoker om du är intresserad super extended ported en xfull och en Light full
Publicerat April 22, 201610 yr Författare Finns ju invector och invector plus om dina originalchoker är ca 40mm långa så är det invector isf har jag två Teaguechoker om du är intresserad super extended ported en xfull och en Light full Det var ju ett tag sen men du har inte chokerna kvar?
Publicerat April 22, 201610 yr Är det invector el invector + du är ute efter? Jag har 2 st invector+ portade teague som jag aldrig skjutit ett skott igenom om det kan vara intressant?
Publicerat April 22, 201610 yr Är det invector el invector + du är ute efter? Jag har 2 st invector+ portade teague som jag aldrig skjutit ett skott igenom om det kan vara intressant? Antar att det är dom vanliga invector som Person vill ha, men jag kan va lite intresserad av invector+.. Pris och borrning?[emoji4] Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat April 22, 201610 yr Författare Är det invector el invector + du är ute efter? Jag har 2 st invector+ portade teague som jag aldrig skjutit ett skott igenom om det kan vara intressant? Klart intressant
Publicerat April 22, 201610 yr Om pertan har invector + så ska ja inte stå ivägen Skickat från min D5803 via Tapatalk