September 12, 201213 yr Som sagt det brukar vara trevligt att jaga hare några ggr per vinter med en riktig harpiska och jag det skulle vara kul att få hit nån ifrån forat. Jag har 1400ha vägfri mark om man bortser ifrån grusvägar som är låg trafikerade och ingen järnväg eller luriga vattendrag heller. Håller vi oss på norra delen är risken stor att hitta svenskhare.
September 12, 201213 yr en kompis till mig har en ruggit bra har hund en hamilton stövare som är ruggit bra, skjör min förta hare på drev för den hun
September 13, 201213 yr Har du räv, kan jag komma och hjälpa dig. Då kan ju även din border få hjälpa till om det går ned i gryt ;-) //Roger P.s Har en schiller och en border
September 13, 201213 yr Author en kompis till mig har en ruggit bra har hund en hamilton stövare som är ruggit bra, skjör min förta hare på drev för den hun Då får du ta med dig honom och komma på besök, men du jagar väl inte TUSSAR väl ?!
September 13, 201213 yr Author Har du räv, kan jag komma och hjälpa dig. Då kan ju även din border få hjälpa till om det går ned i gryt ;-) //Roger P.s Har en schiller och en border Räv finns det alltid så det funkar det med
September 13, 201213 yr jo då jagar tusasr de gör ja, trevlig jakt om de är bra tryck o med bra hundar, all jakt har sin tjusning bara de är bra hundar som gör så gott dom kan =)