Publicerat September 12, 201213 yr Som rubriken lyder. Jag har en T3 Varmint och är sugen på en RCC T40. Jag läste dock att den "endast" tog en pipa på 22mm. Eftersom dämparen bygger ca 10 cm in på pipan så antar jag att det är där man ska mäta. Min varmint är där näsan 23mm. Antar att T40 går bort då, eller? MVH David
Publicerat September 12, 201213 yr Eller så får du någon att ta ner pipan, men jag vill minnas att Roger fixar sådan om man ber om det, å andra sidan varför en RCC? Nåja ring o prata med honom så får du svar direkt. /Christian
Publicerat September 13, 201213 yr Nuvarande serie heter väl antingen T35 eller T45... men jag antar att det är 40mm-modellen som menas? Rikard, är du nöjd med den? Jag håller själv på att vela kring vilken dämp jag ska sätta på Blasern, är klart sugen på en 40mm då det bör möjliggöra att behålla öppna riktmedel.
Publicerat September 13, 201213 yr Nuvarande serie heter väl antingen T35 eller T45... men jag antar att det är 40mm-modellen som menas? Rikard, är du nöjd med den? Jag håller själv på att vela kring vilken dämp jag ska sätta på Blasern, är klart sugen på en 40mm då det bör möjliggöra att behålla öppna riktmedel. Denna heter T40 men finns inte i sortimentet längre (dock fixar Roger ALLT man vill ha - det är bara att be om det). Lustigt att dämparens diameter är 43 mm Jag har varit hyggligt nöjd med dämparen - ja. Ska man dock ha MAXIMAL dämpning så finns det nog bättre grejer.