Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

T3 varmint, passar RCC T40

Featured Replies

Publicerat

Som rubriken lyder.

Jag har en T3 Varmint och är sugen på en RCC T40. Jag läste dock att den "endast" tog en pipa på 22mm. Eftersom dämparen bygger ca 10 cm in på pipan så antar jag att det är där man ska mäta. Min varmint är där näsan 23mm. Antar att T40 går bort då, eller?

MVH David

Publicerat

Eller så får du någon att ta ner pipan, men jag vill minnas att Roger fixar sådan om man ber om det,

å andra sidan varför en RCC? Nåja ring o prata med honom så får du svar direkt.

/Christian

Publicerat

Min T40 mäter 23,9 utan plastbussning där bak.

Publicerat

Nuvarande serie heter väl antingen T35 eller T45... men jag antar att det är 40mm-modellen som menas? Rikard, är du nöjd med den? Jag håller själv på att vela kring vilken dämp jag ska sätta på Blasern, är klart sugen på en 40mm då det bör möjliggöra att behålla öppna riktmedel.

Publicerat

Nuvarande serie heter väl antingen T35 eller T45... men jag antar att det är 40mm-modellen som menas? Rikard, är du nöjd med den? Jag håller själv på att vela kring vilken dämp jag ska sätta på Blasern, är klart sugen på en 40mm då det bör möjliggöra att behålla öppna riktmedel.

Denna heter T40 men finns inte i sortimentet längre (dock fixar Roger ALLT man vill ha - det är bara att be om det). Lustigt att dämparens diameter är 43 mm :rolleyes:

Jag har varit hyggligt nöjd med dämparen - ja. Ska man dock ha MAXIMAL dämpning så finns det nog bättre grejer.